ibland funkare..

Idag blev det klart att jag ska vara på visitkort på praktik efter nyår!
Jag hatar praktik av hela mitt hjärta, men hoppas även på att få jobba några timmar!
Och jobb gillar jag, ska bli spännande att få testa någonting nytt :)
Och förhoppningsvis blir det juh mera jobb sen och ingen praktik!

Blev även inbjuden på jullunch där på tisdag, så att jag får träffa alla! Nice Nice

här kan ni få se några exempel på vad jag skickade in för nåt till dom
för att visa vad jag kan ;P







//kloss

Kommentarer
Postat av: maliuunddsdas

Bravo! Hohoho

Jag håller alla tummar. Alltid bra med lite job experience :)

2009-12-17 @ 16:40:30
Postat av: Marie

Åh va kul =)=) det jobbet passar nog dej väldigt bra!

2009-12-17 @ 22:05:51
URL: http://enrandigtjej.blogg.se/
Postat av: Lilian

Snyggt! Klart du kommer att få jobb där!:o) När de inser hur duktig du är kommer de aldrig att släppa dig!:o)

2009-12-18 @ 17:08:08
URL: http://lilianolofsson. blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0