effektiv

Idag har jag hunnit med massa saker, tex

lagat korvgryta på dagis
varit på apoteket
banken
arbetsförmedlingen
skolan
simonssons
 & varit hos frissan

Så vet ni vad, jag är inte längre tookplatt, jag är mera..hmm inte vågig som jag hade tänkt mig!
Jag är mera fluffig, men I like it! :)
Allt e bättre än plattast!


nu ser jag ut som E-type       Imorse var jag lika platt i håret som jag varit hela mitt liv, inga kortisonkinder här inte!

ser ut som jag har dubbelt så mycke hår ju!

//kloss


Kommentarer
Postat av: janis

bild! Nu!!

2009-12-14 @ 17:23:47
Postat av: malouu

haha j-bag!

Ja gillar din lilla sjö.

Söt som en hund

2009-12-14 @ 22:45:54
Postat av: Lilian

Vad snyggt med "fluff"!:o) Jag ville också ha fluff, men när jag var hos frissan hade jag för dåligt hår, så jag fick inte :o(

2009-12-15 @ 12:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0